WTF Nieuwsbrief

Geen berichten gevonden

Nieuws

Zeewaardig event Sea to see!

Proud to present…mega event Sea to see! Via onze Portugese vrienden kunnen wij vanaf nu dit schitterende event voortaan ook in Nederlandse winkelcentra plaatsen. Het heeft een vergelijkbare opzet als Kids on the Moon, waarbij we ons richten op de kinderen in de leeftijd van 5 tot 10 jaar en ...
Read more

Co-branding Hoven & TU Delft

Wat krijg je als je winkelcentrum De Hoven uit Delft en het wereldberoemde instituut TU Delft samenvoegt? Een kijkje in de toekomst! Deze winkelpassage van Van der Vorm Vastgoed bestaat dit jaar 50 jaar en dat vieren ze groots. Future & Feest is het thema dit jaar. In het voorjaar ...
Read more

Blog

Winkelen is emotie

We winkelen niet meer zoals vroeger. Tegenwoordig wil iedereen vermaakt worden tijdens het winkelen en is de consument nog kritischer dan voorheen. Om de consument in zijn behoeften te kunnen voorzien combineren we steeds vaker consumentenacties met beleving in winkelcentra. Bij WF Communicatie ontwikkelen we acties op maat zodat er ...
Read more

Herontwikkelen is herontdekken.

Het herontwikkelen van een winkelcentrum is één grote (her)ontdekkingsreis. Een herontwikkeling is een grote maar vaak noodzakelijke stap voor een shoppingcentrum. Een winkelgebied is het hart van een stad of wijk, helaas straalt een winkelcentrum dit niet altijd meer uit. Veel centra zijn in de jaren ‘70 gebouwd en erg ...
Read more
Sluit Menu