Het beste winkelcentrum van 2017! Een complete herontwikkeling van het winkelcentrum door DELA Vastgoed en AM RED verdient ook een complete makeover op marketinggebied. WF is door de winkeliersvereniging en DELA in een vroeg stadium ingeschakeld, zodat zij alle voorbereidingen konden treffen voor een spetterend openingsfeest, een complete jaarplanning en een moderne eindejaarsdecoratie. Winkelcentrum Kerkelanden heeft de positionering van de ‘huiskamer’ van de wijk en om deze vertaalslag naar de promotie op de winkelcentrumvloer te maken, heeft WF de connectie gemaakt naar diverse partijen in de wijk en in Hilversum. Denk hierbij aan de heropening, waarbij de relaties samen met de klanten een feestje hebben gevierd met borrels en bitterballen. En een verregaande samenwerking met de wijk coördinator, het Nationaal Ouderenfonds en andere lokale organisaties, heeft geleid tot een prachtige ruime subsidie vanuit het Stadsfonds voor de winkeliersvereniging. Nog steeds is WF de communicatie schakel tussen alle betrokken partijen.

José Kempkes / winkeliersvereniging Kerkelanden
“Fijn om met jullie te kunnen werken. Jullie ontzorgen ons op bijna alle gebieden en communiceren goed naar zowel onze ondernemers als het bestuur. En jullie komen jullie afspraken altijd na! Blij met jullie en hopelijk voor lange tijd!!"

Klanten over ons

Onze klanten zijn ons zeer waardevol en soms willen zij iets vertellen over WF Communicatie.