Winkelen is emotie

Winkelen is emotie

We winkelen niet meer zoals vroeger. Tegenwoordig wil iedereen vermaakt worden tijdens het winkelen en is de consument nog kritischer dan voorheen. Om de consument in zijn behoeften te kunnen voorzien combineren we steeds vaker consumentenacties met beleving in winkelcentra. Bij WF Communicatie ontwikkelen we acties op maat zodat er in de winkelcentra van alles te zien en te beleven is voor jong en oud.

In maart hebben we voor winkelcentrum Dukenburg een bijzondere expositie georganiseerd, The Harley Roadshow. In het winkelcentrum werden verschillende unieke Harley Davidson exemplaren geëxposeerd.  Op deze actie kregen we veel positieve reacties en met de daarbij horende activiteiten was het plaatje compleet. De actie voegde echt iets toe aan de beleving van de consument tijdens het winkelen. Door de inzet van dit soort unieke concepten wordt het voor de consument nog aantrekkelijker om te gaan winkelen.

Zo hebben we met de lentezon in het verschiet letterlijk de bloemetjes buiten gezet in de Hoven Passage. Er is een prachtige stellage van bloembakken ontworpen waaraan een prijsvraag gekoppeld is. De inzet van dit soort acties en verrassingen die in spelen op de actualiteit prikkelen de consument voor een herhalingsbezoek, dat is uiteindelijk ons doel als communicatiespecialisten voor winkelcentra.

Een bezoek aan een winkelcentrum is een verzameling van emoties, bij de juiste prikkels stimuleren we een positieve associatie met het winkelcentrum waardoor de consument bij ieder bezoek uitgenodigd wordt om nog een keer langs te komen. De beleving van een winkelcentrum optimaliseren is iedere keer weer een mooie uitdaging, waardoor word jij positief verrast tijdens het winkelen?

Sluit Menu