Crimpenhof in beweging

In 2019 benaderde de coöperatie van Winkelcentrum Crimpenhof in Krimpen aan den IJssel ons met de vraag of we met hen mee wilden denken over een nieuwe richting. Het winkelcentrum had te maken met afnemende betrokkenheid van ondernemers, een gebrek aan zichtbare en vernieuwende promotie en een uitstraling die niet meer aansloot bij de tijd. Wij hebben voor hen een Visie Plan opgesteld met een toekomstbestendige koers voor de langere termijn en deze uitgevoerd.

#rebranding #restyling #data #transformatie #events

Onze aanpak begon bij de basis: luisteren. Door met alle stakeholders in het centrumgebied in gesprek te gaan, kregen we een goed beeld van wat er speelde. Deze gesprekken waren essentieel om inzicht te krijgen in de behoeften, frustraties en wensen van de ondernemers, maar ook om vertrouwen op te bouwen. Dit vertrouwen was nodig om gezamenlijk stappen te kunnen zetten. Op basis van deze gesprekken hebben we een strategisch plan ontwikkeld dat gericht was op samenwerking, rebranding, beleving in het winkelcentrum en het versterken van de band tussen ondernemers, pandeigenaren en de gemeente.  

Vandaag de dag staat Crimpenhof er totaal anders voor; data gestuurde marketingcommunicatie, volledige make-over van het winkelcentrum inclusief een sterke eigentijdse identiteit, nauwe samenwerking van de coöperatie, winkeliersvereniging en de gemeente. De betrokkenheid is groter dan ooit, de bezoekersaantallen in een stijgende lijn en de komst van een aantal grote retailers en plannen voor het vergroten van de winkels van eigen ondernemers wijzen op het geloof in Crimpenhof als een plek die klaar is voor de toekomst. Maar we zijn nog niet klaar. Crimpenhof transformeert de komende jaren verder van winkelcentrum naar centrumgebied ‘Hart van Krimpen’; een plek die klaar is voor de toekomst.

a47d906001c573a35f17b7d990bf1298370f1caa.jpeg0fc7f6e7a37f854395715c6e9e44ae05c75ca68c.jpeg600_cr_winterfair_2024_parade_jd_7.jpg

 

 

 

Terug naar de bovenkant van de website