Huiskamer van de wijk

Bij winkelcentrum Kerkelanden in Hilversum kwamen wij aan boord net voordat de verbouwing werd afgerond. Als belangrijk wijkwinkelcentrum speelt Kerkelanden een centrale rol in het leven van de bewoners. Onze taak? De heropening ondersteunen met promotie en communicatie, én een structurele basis leggen voor de toekomst. Dankzij een strategische aanpak en nauwe samenwerking met alle betrokkenen is Kerkelanden inmiddels niet alleen een plek om boodschappen te doen, maar ook een centraal punt in het dagelijkse leven van de buurt.

#marcom #samenwerking #communitybuilding #sociaalbetrokken

Synergie in samenwerking 
Sinds 2017 zijn wij verantwoordelijk voor het opstellen en uitvoeren van een promotie jaarplan. Een belangrijke stap hierin is het benutten van subsidies via het stadsfonds Hilversum, waarmee we initiatieven ontwikkelen voor het versterken van de sociale cohesie.

Promotie en strategie hand in hand
Samen met de beheerder van het winkelcentrum, die de rol van marketingmanager vervult, werken wij samen aan een bredere visie voor de promotie en communicatie. Terwijl wij ons richten op de uitvoering van communicatie- en promotieactiviteiten, zorgt de vastgoedbeheerder voor strategie en afstemming met eigenaar en gemeente. Door elkaar te versterken in plaats van overlappen, hebben we een soepel proces neergezet waarbij iedereen vanuit zijn eigen expertise waarde toevoegt.

600_kl_deco.jpg600_kl_1e_prijs_dierenliefde.jpg600_kl_50_jaar_ondernemers.jpg

 

 

Terug naar de bovenkant van de website