Huiskamer van de wijk

Bij winkelcentrum Kerkelanden in Hilversum kwamen wij aan boord net voordat de verbouwing werd afgerond. Als belangrijk wijkwinkelcentrum speelt Kerkelanden een centrale rol in het leven van de bewoners. Onze taak? De heropening ondersteunen met promotie en communicatie, én een structurele basis leggen voor de toekomst. Dankzij een strategische aanpak en nauwe samenwerking met alle betrokkenen is Kerkelanden inmiddels niet alleen een plek om boodschappen te doen, maar ook een centraal punt in het dagelijkse leven van de buurt.

#marcom #samenwerking #communitybuilding #sociaalbetrokken

Onze aanpak begon bij de basis: luisteren. Door met alle stakeholders in het centrumgebied in gesprek te gaan, kregen we een goed beeld van wat er speelde. Deze gesprekken waren essentieel om inzicht te krijgen in de behoeften, frustraties en wensen van de ondernemers, maar ook om vertrouwen op te bouwen. Dit vertrouwen was nodig om gezamenlijk stappen te kunnen zetten. Op basis van deze gesprekken hebben we een strategisch plan ontwikkeld dat gericht was op samenwerking, rebranding, beleving in het winkelcentrum en het versterken van de band tussen ondernemers, pandeigenaren en de gemeente.  

Vandaag de dag staat Crimpenhof er totaal anders voor; data gestuurde marketingcommunicatie, volledige make-over van het winkelcentrum inclusief een sterke eigentijdse identiteit, nauwe samenwerking van de coöperatie, winkeliersvereniging en de gemeente. De betrokkenheid is groter dan ooit, de bezoekersaantallen in een stijgende lijn en de komst van een aantal grote retailers en plannen voor het vergroten van de winkels van eigen ondernemers wijzen op het geloof in Crimpenhof als een plek die klaar is voor de toekomst. Maar we zijn nog niet klaar. Crimpenhof transformeert de komende jaren verder van winkelcentrum naar centrumgebied ‘Hart van Krimpen’ – een plek die klaar is voor de toekoms

600_kl_deco.jpg600_kl_1e_prijs_dierenliefde.jpg600_kl_50_jaar_ondernemers.jpg

 

 

Terug naar de bovenkant van de website