XXL snoepmachine

De XXL snoepmachine is een unieke consumentenactie die we bij WF Communicatie hebben ontwikkeld om winkelen nog leuker en spannender te maken. Het idee ontstond nadat we in België een vergelijkbare machine zagen. Dit concept hebben we vertaald naar een actie die perfect aansluit bij winkelcentra in Nederland. Met de XXL snoepmachine combineren we beloning, beleving en marketing in een opvallende actie die zowel klanten als ondernemers enthousiast maakt.

#loyaltyactie #decoratie #consumentenactie

Eyecatcher en interactieve beleving 
Bij deze actie draait alles om interactie en betrokkenheid. Klanten mogen bij iedere aankoop een draai geven aan de XXL Snoepmachine, waarna capsules gevuld met prijzen tevoorschijn komen. De prijzen worden vooraf verzameld bij de ondernemers in het winkelcentrum. Dit zorgt niet alleen voor een breed aanbod van verrassingen, maar stimuleert ook samenwerking tussen de winkeliers. De actie trekt daarnaast meer bezoekers naar de winkels zelf en verhoogt de betrokkenheid van de kopende consument.

Volledige organisatie en marketingwaarde
WF communicatie verzorgt deze actie van begin tot eind. Van het coördineren van de prijzen tot de organisatie op de dag zelf, inclusief de inzet van een host(ess) die de machine bedient en klanten begeleidt. Het succes van de actie zit in de combinatie van plezier en het creëren van waardevolle marketingmogelijkheden. Zo kunnen winkelcentra niet alleen bestaande klanten belonen, maar ook nieuwe klanten aantrekken en contactgegevens verzamelen voor toekomstige campagnes.

Impactvolle beleving
Met de XXL Snoepmachine voegen we niet alleen beleving toe op de winkelvloer, maar versterken we ook de verbinding tussen klanten en winkeliers. Deze actie laat zien hoe een creatief idee kan worden vertaald naar een impactvolle beleving die het winkelcentrum op de kaart zet.

600_foto_snoepmachine_van_bovenaf.jpg600_foto_snoepmachine_van_bovenaf.jpg600_kl_snoep.jpg
Terug naar de bovenkant van de website