De Hoven was toe aan verandering. De revitalisatie van het winkelcentrum was voor de winkeliersvereniging en de eigenaar Van der Vorm Vastgoed de aanleiding om ook de marketing te professionaliseren en een slag slaan om het winkelcentrum weer structureel en creatief onder de aandacht brengen. Door een jaarplanning te ontwerpen en de organisatie van alle evenementen en communicatie op ons te nemen ontzorgen we de winkeliersvereniging.
Door themaperiodes zoals de Sweet Summer Time weken te organiseren haken we in op de actualiteit en wordt het winkelcentrum een bezienswaardigheid op zich. Tijdens deze weken is het hele winkelcentrum gedecoreerd met maar liefst 2.516 parasols en De Hoven werd tijdens deze weken een echte trekpleister. Een ander spraakmakend event was de actie: voetballen op hoog niveau! Tijdens dit toernooi konden jeugdteams van verschillende lokale voetbalverenigingen op het dak van het winkelcentrum wedstrijden spelen. Met dit soort opvallende evenementen creëert het winkelcentrum een jong en vernieuwend imago passend bij de doelgroep van De Hoven.