Sinds 2017 dient WF jaarlijks een onderbouwd plan in bij de Taskforce Nijmegen. En sindsdien ontvangt de ondernemersvereniging Dukenburg en de Vereniging van Eigenaren een subsidie voor werklocatiemanagement waarmee WF de samenwerking en communicatie met de ondernemers, VVE, omwonenden en de woonboulevard kan intensiveren tijdens de herontwikkeling van het winkelgebied.
Dukenburg – Nijmegen
Klanten over ons
Onze klanten zijn ons zeer waardevol en soms willen zij iets vertellen over WF Communicatie.
Vincent Kriek
Investmentmanager
WF heeft DELA Vastgoed geholpen met de marketing tijdens en na de herontwikkeling van WC Kerkelanden. De overwinning van de NRW jaarprijs is mede te danken aan het actief betrekken van de consument. Voor DELA Vastgoed was het prettig om te weten dat WF Communicatie op een professionele en proactieve manier ons bij stond.
Janneke Wijnhorst
Commercieel Manager, Van der Vorm Vastgoed
"Het is fijn samenwerken met WF. Door goed te luisteren zijn zij in staat om snel de kern te pakken en vervolgens heel snel een goede vertaalslag te maken in creatieve concepten. Snel, creatief én actief zijn van toepassing op WF!"
Arjan Dijkshoorn
Voorzitter winkeliersvereniging
Wij werken inmiddels een aantal jaren met WF. De korte lijntjes, fijne samenwerking, eigen initiatieven en het meedenken in onze plannen maken het erg prettig in het omgaan met elkaar en om van ons winkelcentrum een gezellig geheel te maken.
José Kempkes
bestuur Winkeliersvereniging Kerkelanden
"Fijn om met jullie te kunnen werken. Jullie ontzorgen ons op alle gebieden en communiceren goed naar zowel onze ondernemers als het bestuur. En jullie komen jullie afspraken altijd na! Blij met jullie en hopelijk voor lange tijd!"
Nicole van Kalmthout
bestuur Winkeliersvereniging Bos en Lommerplein
"Ik ervaar de samenwerking met WF als enthousiast, daadkrachtig en professioneel."
Piet Hein Verhulst
Voorzitter Ondernemersvereniging Dukenburg
“Al meerdere jaren is WF Communicatie voor Winkelcentrum Dukenburg Nijmegen de partij die de totale marketing mix van ons winkelcentrum naar een professioneel niveau heeft gebracht.”
Frank van Kessel & Patrick van Lammeren
Top Vastgoed
“WF regelt het van A tot Z en ze doen dat snel! Zij zijn daadkrachtig, zakelijk en hebben een no nonsense mentaliteit. Een toporganisatie om mee te werken.”
Niels Coolen
Asset Manager, CBRE Global Investors
‘’WF is betrokken geweest bij de binnenstedelijke herontwikkeling van Mercurius waar de afstemming tussen verschillende factoren centraal stond. Ze hebben niet alleen de externe communicatie kundig begeleidt, maar ook na de herontwikkeling de marketing geprofessionaliseerd. Verfissend en hands-on!’’
Bestuur
Winkeliersvereniging Cityplaza
"Wij hebben meer dan 12 jaar nauw samengewerkt met WF. Ze weten ervaring en professionaliteit met een sterke relationele en persoonlijke aanpak te combineren. Door hun brede ervaring en kennis kunnen ze vanuit een multidisciplineraire insteek werken. Daadkracht, helderheid en improvisatie is WF niet vreemd."
Bram Hulsbosch
Sales Manager, MK Illumination Holland
"WF communicatie onderscheidt zich in de markt door hun proactieve handelen, creativiteit en doeltreffende wijze van communiceren, echt een plezier om met ze te mogen samenwerken."
Anita Bleij
Location Manager Creative Valley
‘De open en transparante werkwijze geeft duidelijkheid in tijden waarin het consumentengedrag blijft veraderen. Zo hebben we een goede basis neergelegd voor de toekomst. Een perfecte combinatie van jarenlange ervaring en gezonde dosis nieuwsgierigheid naar vernieuwing."
Merlijn van der Laak
Coördinator Promotiemanagement, Corio Nederland
“WF Communicatie is creatief, accuraat en ontzorgt op het gebied van promotie en communicatie en ze weten partijen met elkaar te verbinden als geen ander. Kortom een prettige organisatie om mee samen te werken.”
Frank van Bergen
Managing Director, Asega
ASEGA werkt al jaren nauw samen met WF Communicatie op het gebied van communicatie voor winkelcentra in Nederland. De professionele en enthousiaste wijze waarop het team van WF altijd met vernieuwende concepten komt en daarmee de klant voorziet van pakkende en doeltreffende communicatie, zowel online als offline, werkt erg aanstekelijk.