Scholenkunstactie

WF Communicatie heeft een aantal acties samengesteld waaraan een tentoonstelling in het winkelcentrum is gekoppeld.  De tentoonstelling komt tot stand door de samenwerking met lokale basisscholen en kinderdagverblijven.

Resultaat van deze samenwerking is dat de betrokkenheid richting winkelcentrum van ouders, familieleden en schoolleiding erg groot is. Door de kunstwerken, gemaakt door kinderen, in het winkelcentrum te plaatsen wordt de beleving op de winkelcentrumvloer vergroot. Klantenbinding en goodwill voor het winkelcentrum zijn direct merkbaar.

Geen beleving zonder actie!
De bezoekers van het winkelcentrum kunnen zowel off- als online hun stem uitbrengen op het kunstwerk dat in zij het mooist vinden. Hiermee zijn leuke prijzen te winnen voor de bezoekers maar ook voor de deelnemende scholen! Kinderen en ouders activeren enthousiast de directe omgeving om zoveel mogelijk stemmen te vergaren voor het door hun gemaakte kunstwerk.

Emailmarketing
Eén van de marketingtools van deze actie is het verzamelen van emailadressen van bezoekers. Na afloop van de actie worden alle emailadressen middels een Excel sheet aangeleverd. Deze mogen, met goedkeuring van de deelnemers, toegevoegd worden aan het emailbestand dat ingezet wordt voor emailmarketing. Zo blijft u in contact met uw klant / bezoeker!